ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سلام 
من اولين باره كه وبلاگ شما رو مي بينم
اين خيلي خوبه كه نظر خودتون رو شجاعانه نوشتيد
تحسين مي كنم
پاسخ

چي بگم؟
من به مطلبم اين طور فکر نمي کنم براي جنگجويي و دلاوري ننوشتم لازم ديدم
ممنون ازعنايت شما
موفق و پيروز باشيد!
کاربر گرامي
در تاريخ يكشنبه 22 آبان 90 نوشته (لطفا يا نخوانيد يا تا پايان بخوانيد!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.
پاسخ

سلام
شما هم موفق باشيد


سلام. تحليل درستي است اما همان طو رکه گفتيد انتخاب با ماست! هيچ دو بشري مثل هم فکر نمي کنند که بتوانند مثل هم رفتار کنند. تا مرز مشخصي بنا به مصالح با هم همراه هستند اما يکباره مي بيني در برابر هم قرار گرفتند. از نوح و فرزندش تا امام حسن و خانمش تا... اين که تلاش کنيم همه را به يک چوب بزنيم و به يک راه برانيم کاري است که بشر مي کند وگرنه قاعده ي خداوندي اش سبيل است و صراط.

آدم هاي متفاوت با انگيزه هاي متعدد و مختلف قرار نيست بر وفق مراد و منطبق بر انديشه ي همديگر بنويسند و اظهار نظر کنند؛ بنابر اين سخت نگيريد و بگذاريد هر کس آن گونه که مي خواهد بفهمد!

پاسخ

سلام.
خوشحال شدم که به وب لاگ من سر زديد.نمي دونم متوجه شديد که اون مطلب شما در مورد رهبري رو با ذکر منبع در وب لاگم زدم يا نه ؟
ممنون از نظرتون
سخت نميگيرم خواستم يه کم ذهن مردم و علي الخصوص خيلي از آقايون به احکام اسلام روشن بشه و خيلي از رفتار ها و افکار خودشون رو پاي اسلام و به اسم اسلام نذارند!
آرزوي موفقيت و پيروزي براي شما دارم!
يک نکته در مورد شما خيلي صادقه و اين که فکر مي کنيد و نظر ميديد اين توي وب لاگ شما هم مشخص بود. البته لازم هست وقتي مي خواهيم در يک حوزه اي نظر بديم در اون حوزه خوب مطالعه هم کنيم . جمله ي آخر خطاب به شما نيست در تکميل جمله ي قبل تر اون هست.
موفق باشيد و دعا بفرماييد ...