سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیا ای دل از این جا پر بگیریم ...

کی گفته آدم ها جایزند که خطا کنند؟چشم ها را باید شست!
ارسال در تاریخ پنج شنبه 90 دی 15 توسط زهرا آهنگر

چشم ها را باید شست!- کی گفته آدم ها جایزند که خطا کنند؟

گاهی اوقات ماجراها اون طوری نیستند که ما فکر میکنیم، گاهی اوقات آدم ها اون طوری نیستند که ما فکر میکردیم هستند و... برای همه ی ما حتماً یکی دو بار پیش اومده که این مسئله رو تجربه کنیم . پس با این حال چرا ما عادت داریم این قدر محکم درمورد آدم ها و وقایع قضاوت کنیم و دست آخر هم این قدر سفت و سخت روی اون ها بایستیم !

چرا نمی یایم چند بار زاویه ی دیدمونو عوض کنیم تا شاید اگر اشتباه می کنیم متوجه اشتباهمون بشیم؟؟

همه می گیم انسان جایز الخطاست! شاید به پشتوانه ی همین جمله است که الان این قدر محکم روی پنداشته هامون می ایستیم و وقتی هم بعد از صد و بیست سال که خودمون و مردمو بیچاره کردیم و کلی حادثه آفریدیم، بالاخره که متوجه اشتباهمون شدیم خودمونو دلداری می دیم که نه بابا عیب نداره خوب آدم اشتباه می کنه دیگه!

پس این همه خسارت های معنوی و مادی و ... که به روح و روان و جسم مردم و خودت زدی چی میشه؟؟؟؟؟؟

کی گفته انسان جایزه که خطا کنه ؟؟؟؟؟

اگه جایزه پس چرا عقوبت میشه در ازای خطاهاش؟؟؟؟

چطوره که از این به بعد این طور فکر کنیم که انسان ممکن الخطاست نه جایز الخطا ! و قرار نیست که مجاز باشه روزی ده الی صد بار اشتباه کنه و وقتی اشتباه کرد از ده الی صد سال روی اشتباهاتش پافشاری کنه و توش بمونه!

بد نیس کمی بیش تر مواظب خودمون باشیم تا کم تر دل و جیگر مردمو بسوزونیمو این جیگرکی هایی رو که باز کردیم و بوی دود جگر سوخته ی مردم شهر رو پر کرده تعطیل کنیم تا کمی آفتاب بتابه و آسمون آبی رو ببینیم!

یعنی از این به بعد کم تر دل همو با کم توجهی ها و نادونی ها و حسادت ها و ... بسوزونیم!




قالب وبلاگ مرجع راهنمای وبلاگ نویسان