سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیا ای دل از این جا پر بگیریم ...

سکوت رمز و راز است ...
ارسال در تاریخ جمعه 90 آبان 27 توسط زهرا آهنگر

سکوت سیره ی انسان های پیروز است!

دیدی خیلی جاها که همه در حال تقلا هستند که بر علیه هم تا می تونن بزن و هر چی دلشون می خواد بگن و به هم ببندن، یه وقت یکی رومیبینی که نشست و آروم به کار خودش می رسه ! انگار نه انگار که میون این همه بحبوحه است!

شاید بدترین چیزها رو هم به او ببندن! اما می بینی با آرامشی که شاید از درون هم خیلی آرام نباشه سکوت می کنه و در جواب افراد دیگه نگاه های معنادار میکنه و بعد دوباره به کار خودش می پردازه بعضی وقت ها هم یک خنده ای می کنه ...

به نظر شما اون آدم هایی که با اون همه فشار عصبی سعی دارن اون فرد رو کله پا کنند یا خرابش کنند یا ... پیروز ترند یا این آدم!

حتی اگه اون آدم ها در کارشون موفق هم بشن! و او لطمه ای هم بخوره!

چقدر سکوتشون آرامش بخشه!

بعد می بینه یه جا یه چیزی می گن کلا همه روداغون می کنه! همه ی دیوارهای دروغ و افترایی که برای او ردیف کرده بودند فرو می ریزه! آوار میشه روی سر همون ها و روی سر تویی که بیننده بودی و گاهگاهی هم به او تشر میزدی! از روی نادانی !

یعنیاین آدم ها سکوت میکنند و حرفرا سر جایش ودرست بیان میکنند با احترام نه با بی احترامی و ...و تهمت و افترا!

هر طور که فکر می کنم می بینم این ها از همه پیروز ترند ! حتی اگر با شکستن سکوتشون هم حقشونو نتونن بگیرن ، پیروزن! چون  دریای آرامشی که اون ها دارن، یعنی زندگی!

و اون ها هستند که دارن تاز زندگی شون لذت میبرند !

و سایرین با حسادت ها و نامردی ها و کینه ها و بی اخلاقی هاشون زندگی خودشونو به هم ریختن و هیچ آرامشی ندارند و اصلا نمیفهمند زندگی یعنی چی!

حالا اگر ما مثل این آدم های پیروز نیستیم باید سعی کنیم رفتارهامونو درست کنیم نه برای پیروزی ! برای آرامش ! برای زندگی کردن! پیروزی باشه بهتر نبود هم باز پیروزیم! چون زندگی می کنیم...

زندگی تون پر از زندگی پر از آرامش ....




قالب وبلاگ مرجع راهنمای وبلاگ نویسان